Az Apple és a Google a világ két legértékesebb márkája. Mindketten 100 milliárd dollár felett járnak.

Ezen a héten jelent meg a legfrissebb Global Brands-jelentés, amelyben az Interbrand tanácsadó cég rangsorolja a világmárkákat

 

Az élen az Apple áll közel 119 milliárd dolláros értékkel, ami 21 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest. A Google 15 százalékkal 107,4 milliárd dollárra drágult - ismertette a rangsort a CNN

Forintban mérve ezek elképesztő összegek: az Apple több mint 29 ezer milliárd forintot ér, ami nagyjából pariban van az éves magyar GDP-vel, a Google pedig 26 ezer milliárd forintos összeget képvisel. 



A technológiai cégek túlsúlyban vannak a toplistán: az első tízben ott van a Microsoft, az IBM és a Samsung is. Az autómárkák közül a Toyota a nyolcadik, a Mercedes a tizedik. A tízben van még a Coca-Cola, amely a harmadik helyen szerepel, a General Electric a hatodik, a kilencedik pedig a McDonald's.